27 Şubat 2009

Z0ne-H.Org Hacklendi ! :)


Merhaba okurlarım bugün canım sıkıldı ve hack medya camiasından birilerine index atayım dedim ve günün talihlisi z0ne-h.org sitesi çıktı şimdi nsıl çaktın banada ver bende çakayım diyenler olacaktır veya karalama operasyonları hiç birine aldırış etmiyorum haberiniz olsun hepsine tek cvp var bende tikimden aşşa kaşım paşa :P

Not : Turk-h den almış olduğum kayıtta bi hata yaptım nickimi yazmayı unuttum üyelik adıma mirror aldı sağlık olsun diyelim :)

Geçmiş olsun z0ne-h yetkilileri :))

SS :http://img88.imageshack.us/img88/2473/zone.jpg

Cyber-mirror :http://cyber-mirror.org/wiev_mirr0r/?id=61221

Turk-h :http://turk-h.org/defacement/view/318698/z0ne-h.org/


6 yorum:

  1. Tebrikler Kanka güzel index olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. canım yorumcu senin beyninde sorun var sanırım bu site hali hazırda açık zone-h italyan patentli bi site bu z0ne-h ise türk bi arkadaşımızın açtığı bi site istediğin ayarlamaları bakmakda özgürsün ama sen bu beyinle hiç bi şey bilemessin sana allahdan akıl fikir vermesini istiyorum ztn nickimiz imzamız :) ztn sizin gibilere laf veremem :))

    YanıtlaSil

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...