08 Ocak 2009

Bırakın İsraili Filistini !


Ey benim güzel vatanımın koyun akıllı halkı ne kadarda yardım severiz dimi yazdılar senaryoyu tüm dünya oynamaya başladı saçma salak boykot haberleriyle hiç akıllanmıcaz dimi bu böle gitcek yani hiç düşündünüzmü hamas ne? tamam hepimiz din kardeşiyiz eywallah ama cana kıyanında canına kıyılır babalarının günahlarını çocukları çekiyo içimizi dağlayan bir durum ama unutmayalım her şeyin bir nedeni var.Ayrıca yanı başımızda bir pkk sorunu var alooo vatan elden gidiyo kürtce tv de kabul edildi ahmet kaya yayınları çıkıyo lan vatan elden gidiyo vatan bırakın filistinde ölenleri önünüze bakın filistinin ta kendisi olma yoluna gidiyoruz.ben burda yırtınsamda kimse bu sesi duyupda dikkate almaz ama bugüne kadar hangi ülke bizim mehmetcik vakfına yardımda bulundu ulan teror en büyük vahşet her hafta bir şehit haberi duyuyoruz saçma salak boykotlar yapıp ta bilmem nerdeki filistini bırakında şu soğuk kış günlerinde evinde kömürsüz kalan mehmetciklerimizin yüce şehitlerimizin ailelerine yardım toplayın ben bunları yazdım ya şimdi biri cani der biri vicdansız her geri beyinden bi yorum çıkar.İyi düşünün Atatürkün Türkiyesi Yok Olmak Üzere !

Yorum Yazmak İçin Tıklayın

5 yorum:

  1. filistinli mi islalimi daha çok türkiyede yaşıyor bilmiyorumda giderek GERÇEK Türklerin azaldıgını hissediyorum

    YanıtlaSil
  2. iyi hoş diyonda gözümüzü kapatamayız demi dünyaya Bırak onlar Kürtçe Tv ye sevine Dursun Vatan Bi yere Gitmez Bu ülkenin Milyonlarca Askeri VAr İstediği Zaman Bu VATan Kanla Alındı.. VE kolay VErilmez Verilemez. Teşerkürler...

    YanıtlaSil
  3. bu vatanı yukardan satacaklar benim askerimde savaşaıp alıcak binlerce şehit olacak ozamn gerilla savaşından ne farkı kalır bu vatanı önce millet kurtarır sonra asker devleti kurar.

    YanıtlaSil
  4. karde$im süper yazmıssın eLLerine saqLık bunu herKesin oKuması lazım we ben sımdı bu linki herkese qönderiorum herkes okusun we bırseylerden haberda olsun eLLErine saqLık Karde$imm...

    YanıtlaSil
  5. Eywallah KArdeşim Saolasın Bencede Bu Tip Bilgileri Bu Tip Yazıları Herkes Okusun Herkes Bilgilensin.

    YanıtlaSil

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...