22 Ekim 2008

Yanlızım YANLIZ !


Eeee anladımki artık yanlızım yep yeni bi hayat kurcam belkide ona bi hazırlıktır yanlızlık ama bu hazırlığın bu kadar zor olduğunu bilmiyordum.Daha öncede yep yeni bi hayat kurmuştum kendime onun hazırlık süreci bukadar zor olmamıştı artık hayattanmı bıkıyorum ne ? Yep yeni bi hayat kurmaktan bahsetmişken nasıl olacak bu iş ya yeni bi çevre yeni arkadaşlar hep bir şey eksik biliyomusunuz yeni bir aşk :( sanırım bu hiç olmayacak bir şey neden derseniz sebebini bende bilmiyorum belkide aşık olacağım kadar iyi biri çıkmamıştır şimdiye kadar bekliyorum valla beklemekte yarar var demiş atalarımız bazen sabreden derviş sabrından gebermişde derler ama biz aşkımızı bekliyoruz.Şu son zamanda öyle ihtiyacım varki sevgiye mutluluğa anlatması çok zor anlamasıda bi okadar zor dışarda sevgilileri gördükce yanlızlığımı hatırlayıp yakıyorum bi kısa parlıament başlıyorum söylenmeye naparsın bende kendimi avutuyorum işte yine epey zırvadım dimi ama zor napıyım blogdada yazmasam patlıcam heralde neyse okuyanlara teşekkür ederim ne diyim ya aşk bizi bulacak yada biz aşkı :(

9 yorum:

  1. sen aşkı aramıcan
    o seni bulcak!

    YanıtlaSil
  2. Her YEre adres bıraktım bulamıyor bi türlü :(

    YanıtlaSil
  3. paylaşılmayan adam olmak tansa bi kişinin beni paylaşamamsını isterim ama o kişi kalbimi sızlatacak nerde kaldı bgu milipiyanğo sayılsal süper loto cıksında hayata tad getirsin o zmn o aşkı ben görürüm

    YanıtlaSil
  4. bu cvbına bi sigara yakılır ama ben aşk istiyom :(

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı Ugurlu Olsun...!

    YanıtlaSil
  6. öncelikle site harıka hayırlı olsun, ayrıca, yalnızlık gercekten cok zor, kimseye ugramasın.daha cok yazı yazmak isterim, baslık herseyı anlatmıs zaten.:)

    YanıtlaSil
  7. İşin Zor Be KArdeşim Çok İyi Anlıyorum Seni

    YanıtlaSil
  8. Ah be kardeşim ne güzel anlatmışsın,bu satırları bile okurken hıçkırıklara boğulup ağlamamak için kendimi zor tutuyorum,Bende sevgi aşk fakiriyim bu sıralar

    YanıtlaSil

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...