31 Ekim 2008

Ufak bir Heykır Operasyonu !


Bugün bi Heykır sitesi indirmek çekti canım oda aşşağıda katdını verdiğim siteye nasipmiş ne diyelim genç kişiler daha yeniler buda ilkmi yoksa daha önce başkasıda indexledimi bilmiyorum ama ben indexledim yani bu arkadaşlara hiç bir gıcığımda yoktu baktım heykırcılık oynuyorlar bende heykırcılık öğretiyim dedim ha pardon şunuda demeden edemeyeceğim bu heykırcıklar benim arkadaşımın webmastırlığını yaptığı ttso(trabzon ticaret odası)'ın sitesine index atmışlar birazda ödeşmiş oldular heralde ...

Zone-h :http://www.zone-h.org/component/option,com_mirrorwrp/Itemid,160/id,8117811/

Turk-h :http://turk-h.org/defacement/view/308060/power-hack.org/forum/

Yorum Yazmak İçin Tıklayın

7 yorum:

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...