12 Eylül 2008

Hayat Beni Neden Yoruyosun ? :(



Başlık için en ideali bu bence :( durgunum suskunum sinirliyim aşığım her meziyet var bu aralar allahın kahretsin birine aşık olduk gönül kaptırdık bilemedikki yalanmış hayatta isteyipte sahip olamdığım hiç bi şey olmamıştı bu güne kadar ama ilk defa çok istediğim halde bi şey benim olmuyor oda aşkm içimdeki acı bi duruluyor bi coşuyor belkide yaptıklarımızın geçirdiğimiz vakitlerin acısıdır bana koyan daha önce hiç olmamıştı.Hiç böyle olmamıştım inanın durdurak bilmiyorum kendimi bile tanıyamıyorum.Sevmez olaydım ya daha önceden ben sevdiğimi sanmışım gerçekten sevmemişim bence gerçekten sevmek böle sanırım her şeyden bi intikam almak her şeye bi nefret duymak bana yakışmıyor ama içimdeki bu hırsa yenik düştüm dayanamıyorum.Çok sevdiğim insanların yardıma ihtiyacı var ama yardım edemiyorum ve bunun nedenide bu işte aşk uğruna herşeyi feda ettim kendime yardım edecek durumum olmadan başkalarına yardm edemiyorum.etmeyi çok istiyorum ama yapamıyorum ilk defa böyle aresiz böyle karamsarım diyecek başka bi şey yok okuyan sevende anlar zaten :(

.....

1 yorum:

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...