12 Ağustos 2008

Google Earth'daki Hainlik ! :(


Arkadaşlar bi süredir Google Earth adlı programla uğraşıyordum.Aklıma Hakkari Bölgesi Geldi Bi Kurcalayım Dedim Bide Ne Göreyim :S Hakkari Yüksekova Bölegisne Tıkladığımda Turkey_Kurdistan_Yuksekova yazısı gördüm şok oldum.Bunun böyle olmaması lazım dedim kendi kendime ve halen şaşkınlığı üzerimde.Aklıma bloguma yazmak geldi ve bi ekran görüntüsü çektim sizlerede kanıt olsun diye aşşağıda linkini verdiğim resimde göreceksiniz belkide inanamayacaksınız...!

Sevgilerle...

http://img375.imageshack.us/img375/2975/askjdaksjdajksdmz8.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...